Monday, April 16, 2012

Suck...-.-'


Hejhej alla läsare från Sverige, Norge, Finland och Ryssland!!! Yepp vi har fått sidvisningar från alla de länderna...jag har ingen aning hur vi lyckades få några därifrån att kolla in på vår blogg...så fråga mig inte hur vi gjorde -.-'

Men det var inte det som jag ville skriva om. Jag ville bara berätta för er som inte vet att vi har startat två omröstningar (egentligen startade jag en...jag var lite nyfiken på vem av Vampyrtvillingarna ni gillar mest) och i den andra kan ni rösta om "om Yelda och Lillith ska bli vänner igen". Vi skulle bli glada om ni kunde rösta...det skulle hjälpa oss en del!!! XD

En sak till:
Efter den här novellen så undrar jag/vi vad ni vill läsa om härnäst. Vi har inte riktigt pratat så mycket om det...så jag är mest bara nyfiken på vad ni vill läsa om. Kommentera gärna vad ni vill läsa så kanske er önskan uppfylls!!! ^vv^

Ännu en sak:
Jag vet inte om nästa kapitel kommer idag...jag har skrivit min del och just nu väntar jag på att Fjompen ska skriva sin!!! Hon kanske inte har tid eller så har hon fastnat!!! -.-' det är bara att vänta, och medan ni väntar så kan ni ju fråga mig om varulvar om ni kommer på några frågor!!! :P Jag kommer inte på några frågor själv så jag skulle bli glad om ni ställde några!!! -.-'

Och till sist:
Hare brae!!! XD

//Bokberoende ^vv^


Yepp...jag gillar att ha bilder i mina inlägg...synd nog hittar jag aldrig några passande bilder till min andra blogg så jag bombaderar den här bloggen med bilder istället!!! Jag hoppas att ni inte blir allt för irriterade av det -.-'


1 comment:

  1. Här har ni en läsare från Finland i alla fall ;D
    Jag tror att jag vill att Yelda och Lillith ska bli vänner igen... :) Men liksom jag tycker ändå inte det är huvudsaken ;) Helst vill jag att det går bra för Lillith och Stephan (nu blev ni allt överraskade ^^), och att Yelda och Lillith blir sams och ja... får veta alla mystiska saker om deras föräldrar :)

    ReplyDelete