Wednesday, May 16, 2012

...I'm so sorry!!!

Shit va lång tid det har tagit nu...varför fastnar man egentligen??? Det är bara onödigt och drygt!!! -.-' Jag har fastnat och det är därför som det inte har kommit någon del...och det kommer inte komma någon från idag och till söndag i alla fall!!! Jag ska bort till min stuga igen...långt inne i en skog där det inte finns internet!!! När jag kommer hem så LOVAR JAG OCH SVÄR att jag ska skriva en eller fler delar om jag så måste tvinga ut idéer ur mitt huvud!!! Jag hoppas att ni inte har tröttnat och lämnat oss...och jag hoppas att Fjompen inte heller har tröttnat på mitt avbrott...Ni kan ju läsa fjompens egna blogg istället medan jag är borta...hennes novell är ASBRAAA och ni skulle säkert älska den!!! :P
LÄNK---> Fjompen!!! Annars kan ni gå in på min och läsa mina klara noveller där!!! -.-'
LÄNK---> Bokberoende!!! Jag har fastnat där också...men det finns en del klara noveller som ni kan läsa...och några oklara!!! -.-' Jag föreslår att ni väljer Fjompens blogg...hon uppdaterar VÄLDIGT ofta...typ två gånger om dan!!! ^-^
Jag/Vi hoppas att ni fortfarande kommer finnas kvar när avbrottet är över...
Hare brae så länge dåre!!!
//Bokberoende ^vv^

1 comment:

  1. Kul att se ett livstecken i alla fall ;) Synd att du fastnat, men jag hoppas du får mycket idéer från din tid på stugan! :) För jag varnar er båda; om ni inte skriver klart den här så gör jag något dramatiskt... Haha ;)
    Ha en bra helg! :)

    ReplyDelete