Sunday, July 29, 2012

Can you help us???? - - Please!!! ^^

Vi (Eller jag... - -' Jag vet inte vad Fjompen vill!!! - -') skulle vilja veta vad ni vill ha mer av i novellen!!! :P Fjompen har fastnat så det är därför som nästa kapitel dröjer lite, och även jag har fastnat lite nu!!! - -' Vad vill ni ha? Är det någon fråga som vi har glömt att svara på? Vill ni veta mer om något? KOMMENTERA VAD NI VILL!!! XD
Hare gött!!! :P
//Bokberoende ^^

Här har ni en cool bild som matchar headern!!! - - (bara för att jag har tråkigt och inte orkar gå ner för att äta frukost!!! - -')


2 comments:

  1. Jag vill veta vad som pågår där egentligen, alla dessa mysterier som just dykt upp, jag vill veta vem Mac egentligen är, och så kan jag såklart aldrig få för mycket av kärlek och tvillingarna, haha ;) Och så vill jag att Chris sätter Erik på plats, riktigt ordentligt :D

    ReplyDelete